نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
13305
-
الف
+

«نیکی نصیریان» بازیگر سریال «بزنگاه» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «نیکی نصیریان» بازیگر سریال «بزنگاه» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «نیکی نصیریان» زاده ۲۰ اسد/مرداد ۱۳۸۲ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

نیکی نصیریان فعالیت در عرصه بازیگری را از سن ۵ سالگی آغاز کرد. وی برای اولین بار در سریال «بزنگاه» به کارگردانی آقای «رضا عطاران» حضور پیدا کرد و پس از تست برای کرکتر «درسا» دختر آقای عطاران انتخاب شد و توانست به خوبی این نقش را ایفا کند، به گفته رضا عطاران، بانو نصیریان استعداد خاصی در به خاطر سپردن دیالوگ ها داشت و بسیار خوب آنها را ادا می کرد.

بانو نصیریان با حضور در سریال بزنگاه توانست تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر  «مرجانه گلچین»، «حمید لولایی» و «علی صادقی» را در کارنامه هنری خود داشته باشد.

وی در حال حاضر متعلم است و در لیسه در حال تحصیل می باشد. پس از سریال بزنگاه در سال ۱۳۸۷، در فلم «پری دریایی»، تله فلم «لانه»، «به دنبال خوشبختی» و فلم سینمایی «به دنیا آمدن» ساخته «محسن عبدالوهاب» نقش آفرینی کرد اما رفته رفته حضورش در عرصه بازیگری کمرنگ شد تا اینکه پس از گذشت چند سال در سن ۱۵ سالگی با یک سریال تاریخی مجدد به تلویزیون بازگشت.

بانو نصیریان در سریال «بانوی عمارت» در نقش «آهو» بار دیگر حضور موفقی داشت و با هنرمندانی چون «حسام منظور»، «پانته‌آ پناهی‌ها»، «علیرضا شجاع‌نوری» و «اندیشه فولادوند» همکاری داشت.

«جلال‌الدین» و «زمین انسان‌ها» از دیگر سریال هایی می باشد که هنرمند جوان تلویزیون ایران در آن ها ایفای نقش کرده است.

وی همچنین در فلم های «به دنیا آمدن»، «ارغوان»، «من و زیبا»، «میگرن»، «یک خانواده محترم»، «کلاغ پر»، «دلفین پر»، «دونده زمین» و «باغ قرمز» حضور داشته است.

گفتنی است سریال «بزنگاه» هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر